#661: smile, it look good on you


08:45 till klockan tolv, lagom lång skoldag. Kom hem och gjorde pannkakor (med nutella på;))) tillsammans med min syster. Nu ska jag snart äta, igen. Hemmagjorda hamburgare står på menyn. Efter det ska jag ta tag i min engelskläxa som ska vara inne imorgon..   

Vart har du köpt din röda converse väska?? Skrev innan o fråga men har inte fått svar??

Svar: Köpt på spartoo.se men finns tyvärr inte kvar!
Joanna D. Hansson

hej, laddade ner det programmet som du redigerar dina bilder i, men fattar inte riktigt hur jag ska göra för att få två bilder som din bild! skulle du inte kunna göra ett inlägg om hur man gör? :D

Svar: Gå in på redigera fliken när du startar programet. Klicka sedan på Filter -> Förvrängning -> Illusion. Sedan kommer där upp en ruta där du själv kan välja hur många bilder du vill ha av den. Hoppas du förstår :D
Joanna D. Hansson

tack för hjälpen! :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR