#657: sunset

Har genomgått en av världens onödigaste dag idag. Ni anar inte. Har legat och kollat på Punk'd marathon hela dagen och när jag tröttnade på det såg jag några avsnitt av Ghost Whisperer (får ta vad tv:n har att erbjuda). Så tråkigt. Vet inte varför jag inte gjorde något roligare som tex träffa en polare?? Och nu då? Har precis kommit hem från en sväng med min käraste longboard. Longboard i en fin solnedgång, det är grejer det. Börjar halv tio imorgon, det är också grejer det.

tack!! fräsh jäkla blogg hörru!!!

Vilken redig överhärlig bild!! :D

Du vet att du gick från 657 till 668? På rubriken ;)

Inte för att vara den som är den, men det låter ändå som en rättså chill dag. Ibland behöver man sådana dagar också!

vad är det för longboard du kör? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR