#627: start my day up on the roof, there's nothing like this type of view

Fick äntligen sovit ut inatt! Har sovit så dåligt på senaste. Vaknade dock redan klockan nio idag, låg och drog mig i sängen tills halv tio då jag steg upp och gjorde frukost. Gick in i duschen för en stund sedan och nu sitter jag här med blött hår. Ska träffa Lina i stan om några timmar. Sedan beger vi oss hem till henne för att sedan dra hem till Oliver. Imorgon ska jag på bio, ska se Grannpatrullen (!!!!) den verkar ju vara sååå rolig! Hoppas den är det också, har höga förväntningar..

Har tipsat din blogg till karolina ( http://bykarolinaa.blogg.se ) ! :D

Svar: Åh vad gullig du är!
Joanna D. Hansson

snygga tjejen!

åh du är så himla fin!!!

det där är nog en av de vackraste bilderna jag någonsin sett!

men snygg du e !




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR