look good, feel good

Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak. Jag ska ändra lite på mitt koncept här i bloggen. Vill få mindre av idag-har-jag-inläggen och få mer av tränings och inspirationsinläggen. Jag har bestämt mig för att bli en mer hälsosam människa. Jag vill ha en kropp som jag är nöjd med, jag vill kunna göra fler än 20 armhävningar, jag vill kunna ligga planka i mer än en minut, jag vill kunna springa långa lååånga streckor utan att stanna. Jag vill bli fit for fight. 

Därför kommer jag, varje månad, sätta upp mål som är anpassade efter mig själv. Tycker ni målen verkar bra är det bara att haka på eller sätta upp egna mål! Jag kommer även skriva massa träningstips samt visa egna övningar man kan göra i hemmet cuz the gym aint my thing. Allt detta kommer att finnas under kategorin träning, mat & recept.

Några kommer säkert tycka detta är heltöntigt men det är något jag vill göra. Och hur det går får vi se. Och guys, ni kan vara lugna, min blogg kommer inte bara handla om detta!

Tycker det är en underbar idé! Jag har försökt få folk med mig med ett försök jag har, att försöka vara så nyttig som möjligt under april månad. Tyvärr tror jag inte att jag pallar, utan tänkte börja med noll uppenbart socker och fett i veckorna. OK på helger. Dock gör jag försök med nyttig månad i maj och sedan till sommaren bör suget vara ganska så mycket borta :) är du med mig? ;)

sjukt bra idé!! :D

Låter som en as bra idé! Kul med lite inspiration :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR