glad påsk


Låg upp till fyra i natt endast för att se klart Titanic. Ensam dessutom. Lina somnade redan efter en timme. I don't blame her for that. Kom hem vid tolv-tiden och spenderade mina fem kommande timmar framför tv:n på min systers rum. Såg ytterligare två filmer, "Friends With Benefits" och "Transformers 3". Sjukt bra filmer båda två. Älskar Transformers filmerna så himlans mycket! Börjar undra hur många filmer jag egentligen sett under lovet.. Tappade räkningen efter den 10:onde. Glad påsk förresten!

Obs obs obs, medan min syster fick gott hemmakvällsgodis i sitt påskägg fick jag vindruvor och annan frukt. Kör hårt på mina mål..

Riktigt härlig blogg!!

Klicka gärna in på min och kolla! :)

Måste bara fråga vad din katt är för ras? Är sugen på att skaffa katt och jag blev störtkär i din när jag såg han, hehe :-)

skulle man kunna använda de rörliga bilderna i devote eller på facebook?:)

BITCH ANSWER ME typ hahaha ;-)

Hej, jag använder en av dina designer från någon hemsida, bloggdesigner eller något.

Men hur byter man sido bild och hur skriver man om sig själv där?

Man kan använda rörelsebilder på devote! Fin blogg! ;)

Ida

Vad sugen jag blev på godis när jag såg den här bilden, haha!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR