this means war

Nu ska snart jag och min förkyldning röra oss mot Malmö. Ska se bio idag igen, fint ska de va! Denna gången ska jag se "This Means War" med Lina, William och Gustav. Får hoppas den är bra, men alltså, kan den vara dålig när Tom Hardy är med?!? Svar: NEJ. Kommer dregla mig igenom filmen. Idag igen..

anmäl dig till veckans blogg!

http://sandrafotar.webblogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

Varsågod sötis! :)

hej ! jag har laddat ner ''simple as me'' och har lagt in den på bloggen och sedan har jag ju fixat med header och det. Men jag vill ha min lite annorlunda att man inte ser ''arkivet''. alltås att man inte kan se på kategorisidan att man inte ser inläggen där. Som du har gjort !

Sen undra jag osså om du kan visa hur man sätter in bilder (som tex. ''L.A. ringen på sidan ) :) jag blir jätte tacksam för svar och du är världens bästa bloggerska !




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR