remember that weekend everybody cared?


Har äntligen fått mitt KONY 2012 armband hemskickat. Beställt från kony2012.com. Är medveten om att det ryktas om både det ena och det andra men fuck it, jag stöttar de. Armbandet sitter numera fastklistrat på min högra arm.

har du KLISTRAT fast det.......?...

Hej jag letar efter den ny design! Och tycker din är skit snygg, har du gjort den själv eller fått den osv?:) Om du vill skulle du gärna kunna skicka stilmallen till min mail så snabbt som möjligt för min blogg är kaos nu, hihihih hoppas du vill! :)

Grym blogg förresten!!

men jag försökte ju bara få mer fler folk? :) du som står med med länk å allt på min blogg! tänkte bara som en kul grej! hoppas du inte tar illa upp? tar absolut inte åt mig äran, jag kan skriva in dig i inlägget att det var din idé om du vill? nu kände jag mig jättedum! gah! hoppas det inte blev missuppfattningar nu :(

HAHAHA förlåt men jag hoppas verkligen inte att "olivia" som kommenterat var seriös :(

Haha tänkte väll!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR