no life

Tänker avsluta min dag med att se massa filmer. Verkligen massa filmer. Hur många tror ni jag orkar se? 3, 4?Eftersom jag inte alls mår bra får jag spendera min dag på bästa tänkbara möjliga sätt. Har dessutom sån sjuk värk i min nacke så jag knappt kan röra den. Känner hur min undergång börjar närma sig..

krya på dig!:)

hur mår di? :D

kram

Vilket pogram använder du när du skirver texter? :)

Älskar din blogg super mycket:)

har följt den ett tag nu och skulle vara så roligt om du ville följa mig också!:)

bantar du ? jag undrar asså varför du har slutat med onyttigheter om det är för att du vill må bättre eller skippa några kilon? :) jag vill också det i alla fall så denh är bloggen verkar vara superbra att läsa nu hehe! är du nöjd med din kropp?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR