jackie


Även då jag låg hemma hela dagen igår och degade kände jag inte för att blogga. Stannade hemma från skolan pga att jag inte mådde speceillt bra. Men idag vart jag där. Och nu har jag gjort alla delar i engelska np förutom det skriftliga. Ska bli så jädrans skönt när alla nationella är över. Annars då? Just nu väntar på att mamma och pappa ska komma hem, ska försöka övertala pappa till att rota fram vår träningscykel.. får se hur det går!

Snyggt!

men döda mig, vilka sjukt jävla snygga skor! Vart har du köpt dom? :D

Tjingeling!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin kväll samt tipsa dig om 1 tävling jag har på bloggen just nu där du kan vinna en super snygg mustaschring!

GO FOR IT?! - vad har du att förlora? ;-)

Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-snygg-mustaschring.html#comment



OBS tävlingen avslutas imorgon (fredag)!!

Var är den vita kavajen köpt? Vill ha något liknande!

FYFAN VA SNYGGT!!!!

vart har du köpt linnet?

fett snygga shoooorts, vart är dom ifrån :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR