YOU LOVE IT WHEN I TALK LIKE I LOST IT

                                      
Haallå. Hur mår ni idag? (känns lite som att prata med sig själv) Jag har nästan precis kommit hem från skolan. Är hungrig som en varg kan jag berätta för er. Ska kanske ut och äta med Emma lite senare. Dvs om hon slutar leka populär och svarar på telefonen.. Annars har jag inget intressant för er att berätta. Eller jo, en fråga. Ni har inga roliga appar ni vill tipsa mig om? Vad som helst, bara säg.

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här påhttp://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-mandag-1.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

fin blogg! :)

MMM , roliga appar !

Wordfeud , Angry Birds , Fruit Ninja & Slam Dunk .

Typ dom som jag spelar mest . Har du några appar som du kan tipsa mig om ?

super fin blogg du har! :)

Hej, kan man beställa design av dig? Såg en annan blogg som du hade gjort design till och den var jätte snygg! :D

RE: tack!! gratis designen som du har gjort var ganska najs :}

instagram, doodledump, doodle jump

haha, lagom skön bild!



jag har bloppis på min blogg just nu, kika in och se om det är något som passar :) kram!

haha snygg bruuuuud :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR