SMÅ JUSTERINGAR BUT STILL THE SAME


Blev lite trött på den förra designen jag hade så jag slängde ihop en ny. Eller mer en förbättring av den förra. Tror jag. Är lite osäker på den ändå, jag har fått så många fina kommentarer om min förra header så jag hade egentligen velat ha kvar den. Men man ska inte vara rädd för förändringar. Right?

Vad tycker ni? Bättre/sämre?

båda va fina, men jag älskar den första mer.. men du gör som du vill, din blogg, right?



åhå, sååå kan du fixa så att den designen passar till min header? :d och sen så att du vet rubrikerna har svart bakgrund, med vit text, texten courier new eeller vad det heter..

och om du orkar, kan du ba inte kopiera min header så att jag bara kan klista in hela mallen, så jag har det färdigt? :d vill inte riskera att jag förstör allt när jag försöker lägga in det..

Bättre c:

Jättefin blogg ! :D

Gillar den nya! :)

Snyggt det blev! :)

Mycket bättre, den nya är jätte fin!

BYT TILL DEN GAMMLA

bättre!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR