VILL INTE


Hej, tja. En frusen och trött Joanna har vi sittandes framför datan. Väntar just nu på att klockan ska bli kvart över fyra så jag kan sticka till bussen. Ska klippa mig. Känner på mig att jag kommer bli missnöjd och att jag kommer vara sur resten av dagen pga det. Hatar att klippa mig, verkligen. Blir aldrig bra.
"Klipp bara topparna nu" "Ja okej, det fixar jag" *klipper en decimeter* "KALLAR DU DET ATT KLIPPA TOPPARNA?!" Bara jag som känner igen mig?

Helt rätt i det du skrev.. Jag skulle klippa typ bara någon cm och hon klippte typ en meter, nej okej nu överdrev jag men nästan :O

skit fint jätte fin hårfärg och allt <3

percis! Jag hade jättelångt och bad frisören att klippa mina toppar men..? Vad hände nu har jag kort! Eller kortare men det blev STOR skillnad.... :(

vad använder du för smink, kan du inte lägga upp bilder på det sminket du använder?



Sen har jag en jätte jobbig fråga!! nu när det börjar bli vinter och halsduken är framme, har du håret över halsduken eller under? för mitt hår blir alltid krylligt!

tack i förhand.

åååh bara älskar ditt hår, det är så jäkla fint! Fast det är ju du också haha :p

Känner så igen mig av det du säger!! Blir alltid en decimeter!!!

Shit vad snygg du är!

MEN JÄVLA SNYGGIGN!

härlig blogg

Sjukt snyggt hår!

Fan vad snyggt, hela du är skit snygg! <3

Oj, jisses! Vilken vacker skapelse.

En fråga, vad heter hårfärgen du har? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR