MISS ME WHEN I'M GONE


Godmorgon! Ser ni vad klockan är? Helt sjukt att jag ens orkar vara uppe nu. Huvet bara hänger. Usch vad jag är trött. Håller på att packa ner det sista nu innan vi kör. Tio i sex ska vi hämta upp Lina för att sedan köra mot skolan. Vi ska samlas sex på skolan (!!)
It's too god damn early. Ska sedan sitta på en buss med min kära klass och L's klass i 6 timmar (överdriver alltså inte). Men konstigt nog tycker jag om långa buss/tåg/flyg resor so I don't mind. Hejdå Trelleborg, hej Gamleby.

Tack :D skit fin blogg förresten!

vart har du köpt tröjan o de snygga halsbandet? eller har du fixat på ngn sätt? riktigt snyggt och alltid letat efter sånt!!!

Fin och bra blogg! :D

jättefin bild! :D



Lust att göra ett bloglovinbyte? :D



kram!

Snygg tjej!

du är grymt fin och och har en jätte bra blogg!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR