LIFE CAN BE PRETTY HARD SOMETIMES

5>$\%|>&&@#%^{]¥$+•4:@##]*£@€753""2@ FUCK OFF. Har gått runt och svurit för mig själv i en timme nu. Idag är ingen bra dag. Ingen glad Joanna. Hejdå!

Hejsan Joanna! Jag ser att du inte är på bra humör idag ;) men jag undrar snälla om du skulle vilja hjälpa mig med en sak? :) Det är så här att jag har laddat ner din gratis design men nu har jag 2 små problem.

1. vill byta ut headern. Jag fixade så att jag kunde få "min" header framför orginalet så nu är orginalet bakom "min" header och dyker upp ibland. Min bild har blivit suddig och jag tror det är på grund av det. Så snälla vill du hjälpa mig med hur jag tar bort orginal bilden och sätter dit min? :( det hade varit jätte snällt!



2. Jag har fått upp något konstigt i väntra hörnet uppe på bloggen, vet du vad detta kan va?



Snälla, snälla, snälla hjälp mig! Jag tycker verkligen om din design och skulle behöva lite hjälp! :) Hoppas du får en bra dag!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR