young, wild and free

Tja, wazzaa? Tog mig i kragen och bestämde mig för att plugga lite idag, så det är ungefär det jag har gjort från tolv fram tills nu. Har skrivit en krönika, notiser, artikel och en insändare. Jag har även börjat på mitt reportage. Känns som jag har kommit en bra bit på vägen nu. Hoppas på att jag kan redovisa det nästa vecka, det hade varit så skönt att få undan skiten!

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning och så småning om käka. Vid sju tiden kör min pappa mig in till stan där jag även blir under natten. Ni får ha en bra kväll, för det ska jag. Kram!

hej, hur e det? :)

älskar din blogg!



och ditt namn :D

Håper du hadde ein fin lørdag :)

haha, nej. jag förstår precis vad du menar! du passade i alla fall sjuuukt bra i tandställning, men tyvär är du en av få som gjorde det! jag vet att det är värt det, det ända jag är ledsen för är hela det här med gymnasiet.. :(

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :}



// Amanda, http://ammm.blogg.se/




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR