#taylor gang or die


Vilken jävla mög dag det har varit idag. Inte ett skit har gått som jag vill idag känns det som. Är så fruktansvärt irriterad så jag känner för att slå första bästa människa i min omgivning. Så akta er. Inte nog med det, jag är så sjukt stressad, med andra ord är allting som vanligt. Har en teknikuppgift som ska vara inlämnad på onsdag som dessutom är jätte svår (ska alltid vara ute i sista minuten). Hade kommit en bra bit på vägen men oturligt nog så laggade datan och jag var tvungen att kryssa det. Och dum som jag är så hade jag inte sparat skiten. Årh 4=!(#)7#"%)"/#¤ suck my dick (ursäkta mitt ordval men what the heck).

Hade även tänkt lägga in lite bilder och möjligtvis videos från konserten men det hinner jag inte. Men imorgon, ja då jävlar ska ni få höra om hur underbart det var! Ska även till doktorn imorgon.. är såhär (----------------------------------------->) nervös!!

hej , kan du inte läggggga upp mer bilder på dij själv du är så snygg !

E

hej, älskar din stil! speciellt din klädstil. Vart köper du oftast dina kläder? och har du nån person som inspelar dig extra mycket?

jättefin blogg!

Shit va fin du är!!

vart har du köpt ditt iphone skal? :D

så jävla cool du är, vart brukar du oftast köpa din kläder? :)) kunglig stil

Hej vet du vart man kan köpa billiga tgod kläder? Som hoodies osv




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR