ut med det gamla och in med det nya


Håller just nu på att rensa bland mina kläder. Ångrar att jag ens började med det. Har så mycket kläder som bara ligger i min byrå och väntar på att bli använda. Tyvärr så kommer det inte att hända. Har delat upp allt i tre högar nu.. En hög med kläder som ska skänkas bort, en annan med kläder som ska slängas och en hög med kläder som jag inte orkar bry mig om. Som antagligen kommer tryckas ner i den byrån som jag nästan aldrig öppnar... Sjukt vad mycket kläder man kan samla på sig genom åren.

tuff bild!

bloppis?

haha jagh ar samma problem men orkar inte riktigt ta tag i mina garderober :P

Vill du ha en länk i min blogg? Va då med i Dagens blogg, KRAM! :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

har du spotify premium ? :p elr laddar du ner din musik , och isf var ? ;)

din blogg var väldigt snygg :)

Hej, en snabb fråga, har letat överallt hur man får bilder att röra på sig sådär, vilken hemsida fixar du det på? eller om du ens gör det på en hemsida hehe :)

hur fixar du bilden såP? förklara i ett inlägg snällaaa




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR