lite viktig information mitt i lite oviktig


Har slitet som ett djur med min läxa nu i två timmar. Först tyskan och sen svenskan. Är ÄNTLIGEN klar med min jädrans tidning i svenskan, så jag ska redovisa det på fredag. Fan vad skönt! Har så himla mycket med skolan nu, där av min frånvaran från bloggen. Yep.

Tyckte förresten att det var kul att så många tig sig tid till att kommentera massa bloggar när jag bad om det. Det var en hel del fina, bra och inspererande bloggar.

En sak till, har fått några kommentarer om att min gratisdesign inte går att ladda ner just nu (?) Vet inte riktigt varför. Bloggdesign.nu håller på och göra om sin sida eller vad dom nu håller på med. Men jag mailade koderna till er som ville ha dom.
Och till dig "anonym/Sanne" Nä, jag gör tyvärr inte personliga designer. Det tar för mycket tid om jag skulle göra det till alla som frågade mig. Det är inte så svårt att göra en egen, egentligen. Trixet är hur den ska se ut.

Kram på er fina människor.
ida

supergrym blogg snygging!!

Hej jag skrev en kommentar men fick inget mail med koden:s

undrar om du kunde skicka den igen? Skulle bli jätteglad!:D

Hejsan! Du skulle inte kunna maila koden till mig med? Hade laddat ner din för längesen men då var bakgrunden helvit och vill gärna ha den rätta för jag vill ha den gråa fina bakgrunden. Tack på förhand isf! Jättefin blogg, kram :)

Glömde skriva min e-post. Skicka gärna koden! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR