från en läsare i norge

Fick en jätte söt kommentar på min blogg här om dagen, från en Norsk läsare. Det gjorde min dag, verkligen! Är bara tvungen att lägga upp den här.

"Kult! :D Jeg er fra Norge og følger deg på instagram, og der fant jeg link til bloggen din ^^, Du har kjempe fin blogg, og du er utrolig pen! Du har fått ny fast leser, hihi :D"

Åh så himla gullig!! Fick såklart översätta det haha. Sånt hära gillar jag! Ni utan blogg tycker nog jag är jätte löjlig just nu men hade ni haft blogg hade ni också förstått!

lust med ett länkbyte? :)

VAd heter du på instagram?? :)

kAn inte du börja med dagens outfit eller ja iallafall ngn gång ibland o kanske lägga upp bild på vad du önskar dig i julklapp? :) Älskar din blogg!!

OMG! Har läst din blogg o har precis hittat en ny förebild! Så jävla cool,tuff o allt :D herregud,typ dör av din snygghet! Yäy!



Asså har helt tappat orden..

Ååh, så gøy at du skrev om det! :D Bra du likte kommentaren, hihi ^^,

Aw, fan vad gosiga norskar kan va...

jag hade också blivit glad, haha! blev superglad när DU kommentera min, höhö :3

Förstår dig precis c:

gillar du smink, hårvårdsprodukter och andra skönhetsprodukter?

då ska du spana in min stylingjulkalender som jag har på bloggen i samarbete med stylingagenten.se!

Ett nytt superbra erbjudande på en ny produkt enda fram till julafton! :)

En ny lycka öppnas klockan 09.00 varje dag, så håll utkik!

kram :)

hej, jag undrar om du möjligen vet hur man ändrar menyn så den kommer på sidan istället för där nere (har provat med content,samma som wrapper + minskat side-bredden) men det fungerar i alla inte! vore snällt om du slängde in en kommentar, PLEASE! tack på förhand :)

så sjukt fin blogg!

haft en bra vecka? :D kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR