JOANNA SVARAR

Fråga: "Vad använder du för att designa din blogg, är det en hemsida eller är det självlärt? Grymt fin är den i alla fall. Ifall det är en hemsida, kan du länka i ett inlägg då?"

Svar: Jag må vara sjukt trög nu. Men jag förstod inte riktigt..? När jag vet på ett ungefär hur jag vill ha min blogg söker jag på google efter det. Tex "boxar i menyn" om jag nu vill ha det. Då kommer du till olika hemsidor och oftast förklarar dom jättebra! Någon speciell hemsida brukar jag inte använda, det finns ju DesignaDinBlogg.se eller Olivias blogg (klicka på namnet för att komma direkt till designtipsen). Hoppas det hjälpte dig lite! Är det något speciellt du vill ha hjälp med så kan jag kanske hjälpa dig.

awesome blogg!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR