GRATIS DESIGN - CLEAN N GREY

För er som tycker det är invecklat eller som inte har tid att pilla med en design har jag nu gjort en gratis design. Enkel och clean. Tycker du om den? Ta den! Du sätter själv in en egen profilbild samt header. Under profilbilden fyller du i lite uppgifter om dig själv (har du problem med att göra det, kontakta mig). Dina bilder i inläggen kan vara max 700px; breda.

Framsidan:


Kommentarsidan:



Ladda ner den här!

Det är förbjudet att ta bort bilden/länkningen till min blogg. Hoppas ni tycker om den, kommentera gärna om ni tar den. Vill ni lämna önskemål på hur nästa gratisdesign kanske ska se ut så kan ni göra det i detta inlägget.

Du är ju grym på att göra designer! Hade du kunnat klippa ihop en till mig? :D

den är skitsnygg!!

men vill inte riskera att ha samma design som nån annan haha. om du orkar, hjälp mig med min bloggdesign?:$

SV: ja, det är jag. Åh tack för dom snälla orden! <3



Va duktig du är på att göra bloggdesigner! Håller med hon där uppe, skulle vilja ha den men vill inte ha likadan som någon annan. Vill dock ha en ny design, om du har tid och lust, skulle du kunna göra en design till mig? Hör av dig isåfall. KRAM!

Den är översnygg! Men till skillnad från dom där uppe, lånar jag denna :D

Var hittade du bilden till designen?

SUGEN PÅ ATT SKAFFA EN NY CYKEL ? , DU KAN NU VINNA EN GRATIS I EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG , DOM FINA CYKLARNA KOMMER FRÅN "RIDE WITH STYLE"

ÄVEN ANDRA OCH TREDJE PRISER!

http://feliciaphotos.blogg.se/2011/july/vinn-en-beach-cruiser-cykel.html#comment

svar till anonym:

headern menar du? WE HEART IT.

Hejsan!

Jag skulle gärna vilja använda denna bloggdesign med är förrvirrad, kan jag byta header fas ag har denna design liksom?

Tacksam för svar! :D

Tog denna designen ändå. Gillar den starkt! :D

Tror jag tar den! :)

DU, jag behöver din hjälp akut!

Tog denna designen (assnyggggg!!) Men jag vill ha inläggen smalare, och vet inte hur jag ändrar profilbild och den informationen. Vill du vara supersöt och svara via mail så skickar jag över mitt lösenord för hjälp med att ändra inläggs-storleken :(

får inte alls ordning på det..

du, hoppas det är okej att jag tar denna designen till min blogg för min har fått något virus i sig pga bloggdesignen så nu kör jag på din! ;)

heejj :)



jag använder en av dina designs men jag undrar om du skulle kunna göra en annan bara åt mig? (a)

jag har hållit på och pilla med min design i typ 3 timmar och sen funkar den inte blir sur på den... och sen försvinner allt och fick lust att ta väck den.. så jag tror jag lånar din och ändrar nog lite färg och sånt. tack♥

nu försökte jag ladda ner den, men bloggdesign.nu har lagt ner :(

Hej! Ursnygg design!!!! Skulle vilja ha den men kan inte ladda ner den :/ Skulle vara URSJYSST om du kunde maila över koderna!!!! Snälla, vill värkligen ha den för den är så fin! <3

ÅHEEEE, JAG VILL!!!

Ida

Hejhej, vrålsnygg design. Har suttit och läst igenom varenda rad mellan head & /head men hittar inte vars man ska byta headerbild! Vore schysst om du snabbt kunde berätta eller bara visa kodraden :)



tack på förhand!

lånar designen! :)

hejj, jag lånade din superfina design och försökte lägga in den på min blogg.

När jag bara hade bytt ut stilmallen så såg det bra ut men när jag bytte ut kodmallarna också så blev det bara jättekonstigt, lite hjälp tack? kram

jag har tagit den, tack! :) jag undrar om du gör gratisdesigner? jag tyckte om den här designen men skulle väldigt gärna vilja ha en egen. skulle verkligen uppskatta om du kunde hjälpa mig! :)

Känner inte dig eller så, men undrar bara om du kan göra en till mig haha :)

den var skit fin :) jag lånar den!

Hej, jag försökte sätta in denna, men det går inte. Har börjat om att ladda ner den och sätta in den flera gånger, men den blandas liksom med min gamla:/



kan du kansek hjälpa mig?=)

riktigt fin design, men funkar den på devote.se ? :)

eller går den bara att sätta in på blogg.se ? :) <3



kram!

Går inte ändra profil bild? hur gör jag ?`:)

tack för en grym desigen ! :)

Hej, jag lånar din design :D kram!

Jag lånar designen :D kram! :)

Funkar designen bara för blogg.se eller kan den användas på devote.se också? :)

Hej

min kompis har den här designen, men kan inte byta. Jag själv har också försökt, men jag får det inte heller att funka. Hur gör man?

Tacksam för svar ^^

Åhh, jag såg inte detta inlägget! Daamn va grym du är! Kram! <3

Jag lånar den tills jag är nöjd med en annan. :)

Självklart tar jag inte bort bilden/länkningen till din blogg, men va mena du med "Bilden" ? :) ^^

De va ja som kommentera (A)

Jag kan inte hämta designen, iaf inte just nu, ska försöka igen när jag kommer hem. Men annars kan du hjälpa mig då? Om du har tid. Kram! :)

Tänkte bara berätta att jag lånar din design, men jag kan inte ladda hem den, fast jag är medlem & sånt? I alla fall ska jag testa imorgon, men när jag får den, får man lov & ändra hur man vill bara man inte tar bort länken?

Här är adressen, & tack så mycket! :-)

hej! Jag kan inte ladda ner designen.

Har du lust att skicka den till mig, antingen kommentera koderna på min blogg eller maila. [email protected] :)

Kan inte ladda hem designen... :(

Kan du skicka den till mig eller typ kommentera koden på min blogg? :D

Det vore as snällt, för har typ värsta problem att göra en design och det...

sjukt snygg, så jag lånar den !

Hej! Varför kan jag inte byta bakgrundsfärg? Tacksam för svar. :)

hej, jag får inte till designen. den blandas ihop med den gamla, skulle uppskatta hjälp. :)

hej! jag skulle vilja använda designen som lite grund för min egen, men kan tyvärr inte ladda ner den, skulle du kanske kunna skicka mallen till mig i mail eller något? :)

KRAM

Heej! Jag har tänkt börja blogga och därför gjort en "testblogg" på blogg.se för att lära mig allt om design o.s.v,, Jag har försökt ladda ner denna designen men förstår ingenting.. Det kommer upp massa siffror, boktäver och koder (?) (vilket jag antar att det ska) men jag har ingen aning om vilka jag ska använda och vart jag ska sätta in de.. Skulle verkligen vara tacksam för svar eftersom det skulle hjälpa mig enormt!

tack :))

Tar designen , snyggis!

Jag lånar designen! :)

hur byter man profilbilden? skulle du kunna hjälpa mig? :)

Lånar kanske,men får man byta header om man vill? :)

Kram

Lånar om det går!

Jättefin, jag lånar c:

Pai

Hej jag undrar hur man ändrar profilbilden? :)

Hej joanna! Jag har laddat ner din design och försökt att få upp den på min blogg. Men har inte lyckats, Tror du att du kan hjälpa mig med det? Kan ingenting om kodmallar! Blir bara förvirrad. Vi har samma kamera också. Du är en grym fotograf. Kommentera i min blogg om du vill hjälpa mig. Tack! :D

Hej! Jättecool, precis sån jag letar efter. :D Men jag undrar: Får man ändra färger, och kanske textsnitt på t.ex. rubrikerna?
Tacksam för svar.

Ha det bra!

Svar: Absolut! Bara länken till min blogg finns kvar. Kram :D
Joanna D. Hansson

Den finns inte kvar, eller sidan där alla designer är på..
Skulle du kunna skicka dom till mig?:)

lånar

ida

hej! jag har bara en liten fråga!
Får man inte byta bilden på heathern? eller vilken bild menade du?:)
Tacksam för svar;)

Svar: Jodå, det får du! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR