mitt 2011


Då var ännu ett år snart slut. Det är så sjukt att tiden kan gå så snabbt. Alla dessa underbara dagar jag har fått uppleva med mina underbara vänner och familj. När jag tittar på alla dessa bilder blir jag tårögd (ja, fo real, ursäkta min geekness). Vissa dagar vill jag bara ha tillbaka, tex när jag såg Wiz Khalifa, det var helt obeskrivligt. Eller när jag och Lina tog tåget till Göteborg och var där en heldag, vilka minnen! Eller när jag var i Gamleby och hade det så jäkla kul, det kommer jag aldrig mer få uppleva. Och det är något jag verkligen kommer sakna.
 
Jag har varit med om några av dom sjukaste sakerna i mitt liv (går inte in på detaljer). Jag har fått massor av nya vänner, jag har kommit andra närmare men även förlorat vissa. Numera vet jag vem som är värd att lägga sin tid på. Min fina vän Vendela flyttade långt upp i landet och jag saknar dig så himla mycket! Och jag hoppas verkligen att vi ses snart. 

Tänker inte babbla på mer nu så jag ska ta det kortfattat: Lina, klasskamrater, kompisar, främlingar, bloggläsare, min syster och restan av min familj, tack så hemskt mycket för ni finns i mitt liv. 2011 har inte varit det bästa året men det har ändå varit otroligt bra, tack vare er.

Fake friends, go fuck yourself. Och blogg.se för den delen med. Varför? FÖR ATT NI SABBAR BILDERNA MED ER URKASSA KVALITE.

vad roligt år!!!

tror du att 2012 kommer bli bättre än 2011 va eller lika bra?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR