hoppas alla hade en bra julafton


Då var julafton över. Det känns.. Tomt. Inga klappar under granen längre. Vad ska man nu se fram emot? Sin födelsedag? Bara 8 månader kvar! JA YES! Fick jätte fina julklappar och självklart spelade vi julklappsspelet. Kammade hem hela tre paket som bestod av, tusentals pennor, en fin skrivbok och lite små anteckningsblock. Bytade till mig lite godis med mormor eftersom hon tyckte skrivblocket var så fint. Nu ska jag slänga mig i sängen och mysa framför tvn. Tror visst att dom visar Ensam Hemma på fyran. Mysigaste filmen som gjorts. Älskar dom och har alltid gjort. Slänger in ett inlägg på mina julklappar sen (tror jag). Och förresten, bra kvalite på bilden va? Iphonekamera och mörker går inte riktigt ihop.

kan du lägga upp bilder på alla dina presenter ?(a)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR