welcome to zombie land


Fint va? Säg inte att det är fult, I might kill you.. Mitt första pepparkakshus jag någonsin har byggt. Och det byggde jag i skolan. Det va "pepparkakshustävling" och min grupp valde att göra ett lite mer brutalt hus. Döden är så faschinerande! .. SKOJAR! Vem som vann vet vi inte än, tror inte precis att vår grupp kommer vinna. Än har jag inte fått jullov, får det klockan fem i kväll (om man nu kan kalla det kväll). Ska alltså till skolan igen klockan fyra och slutar vid fem. Efter det ska jag dra ner till stan och käkar på restaurang med Lina, Oliver oh Andy. Låter som det är en dubbeldejt men inte.

ååh vad kul! Glad jag blir

!KRM

HEJHEJ!

Jag älskar din blogg!!!:D <3

OCh absolut älskar din design,men jag vet inte hur man fixar design och header på blogg.se,HJÄLP? <3

PUSS

snyggt! :D

kramis♥

haha fett hus!!

btw, jag har försökt leta rundor lite, mer varfan kommer du ifrån? hörde ju på ditt videoinlägg att du är skåning (me toooo, proud!) men lite mer specifikt ?? :D om du vill svara på den frågan asså, måste inte! :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR