mot malmö


Ännu en måndag då man är ledig. Mmmh, life is good. Hade tänkt dra till Malmö med Lina idag. Handla lite kläder och så. Ska käka frulle nu och fortsätta göra mig iordning. Ni får ha en bra dag så hörs vi sen. Och ja, jag vet att jag ser lite smått skelögd ut på bilden.

Och Julie E, jag kan tyvärr inte svara på din kommentar i din blogg så jag skriver det här: Haha nä då, du är inte den ända. Jag älskar dom! Tack så hemskt mycket söta du! Måste bara fråga.. Förstår du vad jag skriver eller du översätter? Haha. Kram.

I dagens lucka kan du tävla om en body lotion från stockholmsgruppen, allt du behöver göra är att skriva "jag är med!"

Direktlänk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-19-stockholmsgruppen.html#comment

Kram,

fashiontwisted

sv; ja, så tiggde hon gillningar på sina bilder "gilla min bild snygging" åså det roliga va ju att hon hade jävligt många likes också (runt 50stycken om inte mer) så hon hade ju väldigt många vänner där. så skrev jag nyss: "haha fucking fejkare, du fejkar, ah så skrev jag ditt namn." då vart man blockad direkt. vilken fjaaant -.- har anmält henne så hoppas hon blir inaktiverad snart. stör mig så oerhört på sånt nolifer folk som inte står för dig själva och tar kort på sig själv med sin egen kameraa, gah..



om någon är snygg så är det allt duu! sjukt snygg. :)

MEN JA TACK! du är min nya favvoblogg nu hehehe (stalkervarning)

Älskar din hårfärg. Ha en fin dag!

Vill du ha länkbyte? :)

älskar ditt hår speciellt hårfärgen! Vad är det för hårfärg? :)

KRAM ♥

Jag älskar ditt hår , speciellt hårfärgen! Vart har du köpt hårfärgen & vad heter den? :)



KRAM ♥

hejhej, tänkte bara säga att jag hittade din design på bloggdesign.nu. Sjuukt snygg, och hoppas de är okej att jag använder headern du hade med. Annars säg till så byter jag :) kram

Du är så SJUKT snygg. Blir galen. .

Du är så SJUKT snygg. Blir galen. .

Du är verkligen SJUUKT fin i rött hår! ;O<33

Älskar din blogg btw;

sjuk snygg!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR