min dubbelgångare är dead and gone


Det där med min fake Facebook som jag nämnde igår. Jag slängde iväg ett medelande till henne på Facebook, var rätt irriterad då. Det var inte bara det att hon hade tagit bilder på mig utan hon hade även skapat ett album "Sommar 2011" och tagit visa av mina sommarbilder. I mean come on?! Varför?

Förstod att hon läste min blogg med tankte på att hon hade tagit många bilder därifrån. Frågade henne varför hon gjorde det. "För att driva med en kille i Stockholm". Jaha, ja okej. Varför sa du inte det från början, nu är det ju en helt annan sak. Det förklarar inte dina hundratals andra vänner du hade på Facebooken. Inte nog med det, "låtsasjag" gillade Justin Bieber.. Maaaan, varför?! Av alla artister det finns att välja på. Frågade om hon hade prata med många killar och det hade hon, skrev till henne att jag hoppas dom var snygga (skämt o sido), och mjodå, det var dom. Hon fixar bättre ragg än vad jag gör.. Kul. Haha.

Bad hennes normala Facebook (eller om den också är fake vet jag inte) lägga till mig på Facebook och skriva något så att jag visste att det var hon. And she did. Och min dubbelgångare existerar inte längre. Hjälpte att dra till med en polisanmälan. Joanna kickar ass.

absolut ingen orsak snygging! vart nog minst lika irreterad som du vart. stör mig grymt mycket på sånt folk som inte har nå annat för sig än å fejka nån annan, herregud säger jag bara..vad brist på liv och avundsjuka. superbra nu att hon tagit bort kontot och att du skrev till henne. cred till dig! någon nolifer som bara diggar dig en massa, tare positivt på det viset ialf!

åh så najs att du är med i min dagensblogg!:D kramis

Folk är omogna..




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR