smile back


Har inte suttit vid datan på ett par dagar nu, sjukt befriande. Är fortfarande sjuk. Börjar sakna mina vänner nu. Tror jag ska göra ett försök och dra till skolan imorgon eller på fredag. Känns som jag har missat en hel del nu när jag varit sjuk, har bland annat missat dom två första adventerna (eller vafan det heter?!). Ingen glögg och inget julmys. Det börjar dra ihop sig till julafton nu. Måste slänga ihop en lista över saker jag önskar mig till mamma och pappa. Bara att börja goggla.

Fin! :)<3

Gud så fin du är!

hur får du ditt hår så där lagomt stort? du är så jävla fin, mer bilder på dig tack!!!:)

wow! sindsygt smukt ♥

Älskar ditt hår! Så grymt fint! ♥

ida

SNÖÖÖÖÖÖÖGGGGGG!!

nu har du chansen att vinna ett valfritt porträtt av dig själv, en kompis eller någon annan som står dig nära i min blogg.

Din vinst kommer att ritas av duktiga Gabbesketch, så ta chansen att vinna något riktigt fint till dig själv eller någon du tycker om nu! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/10737/tavling-vinn-en-valfri-sketch-av-gabbesketch/

Hej, jag undrar om du vill göra en design åt mig. Såg att du gjort det till min kompis. Skulle bli jätteglad, puss!

du e tillbaks! :D

dösnygg hårfärg, vilken använder du? :-)

Den där hårfärgen! Hur, vad, gjorde du för att få till den?!? den va sjukt snygg!!!

hårfärgen. den hårfärgen. jag vill ha. hur? så jääääääävla snygg




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR