några av mina julklappar


Blå trasperant skorta - vit stickad tröja - Bruno Banani parfym - Fisheye lins till iPonen - bergskristall halsband i vapenhylsa

Så, där har ni mina julklappar. Eller ja, några av dom. Fick en tisha, örhänge, strumpor och två presentkort laddat med 200 och 250 kronor också, plus 1500 i kontanter. Har tyvärr redan gjort av med 950 av dom.. Men jag är så glad och nöjd med mina julklappar!!

SNÄLLA SVARA OM DU KAN!

vet du var man kan köpa fisheye filtert ?

vet du vart man kan köpa Fisheye linsen? :D

Var är den blå skjortan köpt? Sååå fin! :)

hej!

allt bra med dig idag? :)

din stickade tröja är verkligen jättefin!

Var är den stickade tröjan ifrån? Såå fiiiiiin!!!! (:

FAN VAD HÄFTIG FISHEYE LINS, AVLIDER! GE MIG, JA TACK!

åh vad coolt med fisheye, hur används det då? vart är det köpt? snälla svara!

btw; LOVE DIN BLOGG! kram

Heellluuuu, jag bara undrar om fischeye linsen funkar till alla mobiler? För jag har en LG Optimus Black och skulle jättegärna ha ett fischeye! jätte tacksam för svar!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR