kämpa på, hej o hå

Detta blir det sista inlägget tills jag är frisk igen. Jag är fortfarande väldigt sjuk, har haft hög feber hela veckan men igår var den äntligen borta. Tyvärr var den tillbaka imorse igen. Natten till torsdagen svimmade jag och slog i mitt bakhuvud och fick åka till akuten. Så just nu har jag rätt ont i huvudet, har en stor bula. Förstår att ni tycker min blogg är dödstråkig just nu men håll ut. Det finns inte mycket jag kan göra. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Kram.

Håper det går greit med deg og at du blir frisk så fort som mulig! God bedring, søta! <3

krya på dig snygging!

Oj stackare! Krya på dig finis! <3

Ny lucka i kalendern öppnad :D

Var gärna med och tävla!

/ http://smnmode.blogg.se

Snygg blogg :)

Har bloppis klockan åtta ikväll så kika in och se ifall där är något som du gillar! :)

Oj.. Hoppas det blir bättre snart hjärtat!!!

Heej =) Haft en bra helg? :)

Glöm inte kolla in min nya VIP blogg på Veckorevyn :)

Kraaam =)

Hej jag bloggar just nu på devote.se men skulle vilja byta tillbaka till min på blogg.se . Jag tänkte kolla med dig om du vill göra en design åt mig ? Den på blogg.se ser förjävlig ut ( http://evelinaarosell.blogg.se )

Den jag har nu heter evelinarosell.devote.se




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR