it took me all day to find some inspiration


Hemmalagad pizza, nom nom.

Har varit hemma tolv dom två senaste dagarna. Skönt att få sluta tidigare för en gångs skull. Händer aldrig annars. Kan äntligen sluta plugga till alla prov nu, skrev det sista idag. High score.

I onsdags såg jag film med klassen och efter det gick vi ut och käkade. Det var kul och trevligt! Igår hände inget speciellt, gjorde ett försök med att plugga till SO provet som jag hade idag. Och idag ska jag gör ett försök med att städa mitt rum, mamma tvingar mig att göra det. Vilket jag förstår eftersom det är kaos i mitt rum. Hittar inte mina saker längre. Men så är det när man precis har varit sjuk en längre tid (skyller allt som jag inte har en bra bortförklaring till på att jag varit sjuk). Efter de ska jag träffa en kompis. Yepp, thats pretty much hur min fredag kommer se ut.
F -

Älskar dina bakgrunder på din blogg, vart kan man hitta sånna? c:

ETT TIPS : LÄGG UT MER BILDER PÅ DIG, DU ÄR SÅ VACKER !!!! Kan dö för din skönhet ! Seriöst .

Hej , har din design men gjort om den sjukt mycket men det går inte att förlänga headern åt vänster har provat hur mycket som helst med olika storlekar men det går ej.

Snälla hjälp säg hur jag kan göra :/ Snälla puss och älskar ialla fall din blogg bokmärke

fasen vad gott det ser ut!

älskar din nya header btw, assnygg är du! :-)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR