i'm only in the company of kings


Så, då var dom första julklapparna inhandlade och alla är till min syster. Helt sjukt att det bara är en vecka kvar till julafton. Har ingen julkänsla alls. Även då snö är drygt att ha en längre tid så är det mysigt och det fixar lite julkänsla. Så det får mer än gärna börja snöa nu snart, helst innan julafton.

Försökte även hitta lite kläder till mig själv, något att ha på mig på julafton/skolavslutningen. Men det gick inget vidare, hittade ingenting. Alla kläder är så fula i butikerna just nu, enligt mig då. Eller så är jag blind och inte ser något fint. Eller jo, jag hittade ett par supersnygga shorts men jag hade behövt en storlek mindre vilket inte fanns. Suck.

fint hår :D

galet fint hår :D

kramis♥

Snön måste komma!!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR