I'm on ya like a tattoo


Sov bort min fredag. Det tar på en att sticka till skolan när man inte mår helt hundra. Har äntligen redovisat min tyska, ja den som jag har skrivit att jag ska ha redovisat i två månader nu. Efter skolan drog jag ner till stan med Hanna. Gick till frissan för att prata med henne och boka tid till färgning. På måndag, klockan tio, då ska jag färga det. Är typ väldigt jätte nervös! Ni vet fortfarande inte vilken färg jag ska färga.. ha, känn på den kompisar! Nä nu måste jag kila iväg och börja göra mig iordning, får gäster om två timmar!
Update: jag köpte tröjan på Wiz Khalifas konsert!

TAYLORGANG OR DIE!!!!

VAR HITTA DU DENNA UNDERBARA TRÖJA SNYGGO?

elsker halskæden din! ♥

VAR KÖPTE DU TRÖJAAAN

sv: Du är la fin om någon! FÄRGA HÅRET BLÅTT (y)... Haha, men seriöst. Älskar ditt röda hår!

Tja,gå gärna in på min blogg och svara på min fråga ! :-)

Cool tröja faktiskt! Hörde att du var tillbaka i bloggvärlden igen. Samma här;) Hehe!

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

Helvete vad snygg du äääär!

så snygg du är!!

Amen bruden, desamma fan! Skön stil du har. TGOD.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR