er önskan är min lag


Well.. This was.. Awkward! Denna är till dig Olivia! Tror inte ni hör vad jag säger egentligen, låter som jag mest mummlar och jag är lite förkyld osv osv. Ursäkta för alla fula miner jag gör lite då och då haha!

Blev kär i din katt.....han var söt. Bra att du mår bättre i alla fall, låter som att det inte varit en dans på rosor precis!

Haha, skön dialekt alltså! Sjuuukt snygg är du med, olagligt!!

NEEEJ VA SKÖN RÖST! HAHAH gulle, äntligen fick jag ett videoinlägg!!! :'DDD

din dialekt är typ, to die for. är seriös :o " änte " HAHAHA (a)

puss goding

Hahaha sött! Gillar dialekten! :)

MLI

Skånska är bäst !

Hahaha, så jävla gulligt! Det gick hur bra som helst du!

haha så söt!!

Haha sjuuukt söt! Hade jag varit ung, snygg, rik, intelligent & charmig så hade jag bjudit ut dig på dejt! ;o)



Synd att man inte fattar vad du säger bara... ;oP






× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR