JOANNA SVARAR

Fråga (från någon Matilda): "Joanna pudding! Hur ofta måste du färga din utväxt nu när du är brunett? :)"

Svar: "Joanna pudding"... Hm.. I LIKE THAT. Än så länge har jag inte färgat mitt hår på grund av utväxt. Mitt hår växer i snigelfart, möjligen lite saktare. Så jag behöver väl inte direkt färga min utväxt så ofta. Brukar färga mitt hår för att jag vill pröva på en nyhårfärg eller för att det har bleknat. Och när jag färgar det, gör jag massvis med slingor. Då syns utväxten mindre!

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

Då är man tillbaka i bloggvärlden igen, kika gärna in på min blogg och tyck till ! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR