ETT STYCKE "NOT-SO-VERY-GOOD-SUMMER-BREAK"


Fan vad sjukt att det redan är första augusti. Dagarna bara glider iväg. Börjar få lite ångest nu, det känns inte som jag har gjort något vettigt på sommarlovet (fast det har jag) och sommaren är snart över. Det har det varit bad as hell väder denna sommaren. Så vafan har man kunnat göra? Fast nu säger dom att det ska bli fint väder dom kommande dagarna, vi får väl se om det stämmer?
Dessutom lovade jag mig själv att jag skulle plugga lite på lovet... Har jag gort det? NEJ. Surprise.
Ska verkligen njuta av de dagarna som är kvar av sommarlovet!

Fy fasiken vad vacker!

jätte fin blogg hur har du tagit kortet i headern ser jätte proffsigt ut bra gjort ;)

usch, jag vill inte tänka på att sommarn snart är över :/

fiin :)

Jag vill ha dina fräknar! haha (a) fattar inte hur du lyckas få så fina ögon på dina bilder, jag lyckas då aldrig -.- haha..

Söt du är :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR