I WISH THAT I COULD HAVE THIS MOMENT 4 LIFE


Hade en underbar dag på Liseberg igår med Lina! Vet inte vad jag ska börja med att berätta.
Vi satt på ett tåg i tre timmar med dom störigaste tjejerna ni kan tänka er, dom läspade och pratade konstant. Hur mycket kan man ha och säga till varandra klockan sju på morgonen? Thank God att jag hade min ipod. Hade inte överlevt annars.

Sen stack vi till Liseberg. Längesen jag var där! Förutom att vädergudarna hade pms så var det riktigt bra!

Försökte övertala Lina till att åka Atmosfrear men det gick som det gick. Bestämde mig för att jag skulle åka den själv tillslut.. MEN då var den stängd, det var alla karuseller. På grund av regn och åska. Kul va? Fast det var en timme innan vi skulle sticka så det var väl okej. Men inte nog med det, vi var fast högst upp i Parisohjulet när det började vräka ner och blixtra. När vi väl kom ner.. då kör dom två varv till. För första gången kunde jag lämna ett nöjesfält och vilja det. Annars brukar det va att vi måste gå fast jag inte vill. Älskar karuseller!

Trodde att jag hade levt min sista dag igår. Det satte sig snubbe på tåget igår med en tår intatuerad under ögat. Han kollade som satan på mig.. Tror han funderade på hur han skulle mörda mig, styckning och så... Fast tåren var ifylld så det betyder väl att någon i deras omgivning har dödats? Eller? Correct me if I'm wrong.

p.s Jag vann en gorilla. Jätte söt och mjuk :')

p.s 2 Jag älskar Göteborgskillarna..

Åh, villken härlig blogg du har!! Dig ska jag börja följa!

Tack!! :D

sjukt vacker du är!!

Sv; Okej, är den bra tycker du? :) Är så himla sugen på en systemkamera men vet inte riktigt vilken och den här verkade bra när man sökte på den. Men är ju alltid roligt att höra utav någon som har den vad den tycker :)

Nu har jag äntligen dragit igång en frågestund på bloggen. Passa på att ställa just din fråga. Du kommer till inlägget via länken nedan!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/stall-din-fraga.html

åh tack fina duuu!! :D

Snygg blogg :D kika gärna in på min där du kan delta i en spännande tävling :D



http://www.nattstad.se/jonaslindberg



Om du länkar till mig via din blogg i ett inlägg har du större chans att vinna :)

grymt snygg blogg du har! :D lägger till dig i mina bokmärken direkt!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR