KICK-OFF


Igår var jag på Palmfestivalen/Mikaeli Marknad eller whatever ni vill kalla det. Bortsett från att det regnade HELA tiden var det bra där. Kul och träffa folk och så. Fast det var mest förflyttningar från tak till tak, till tak, till ett annat tak, sen till munkståndet sen till kebabtorget sen till tak, till tak, till tak. Ja ni hajar. Var hemma vid halv två igår. Var rätt trött då ja. Sov till typ halv tolv idag, sen har jag gjort något vettigt idag vill jag påstå. Såna är söndagar.   
~D

hejsan! vill bara säga att jag är döö kär i din design.

jag undrar om du gör designer till bloggar, spelar ngen roll om det är gratis eller kostar. Tacksam för svar! :D

grymt fin blogg du!

kolla gärna in min http://sluu.devote.se :)

ha en bra kväll! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR