KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt denna underbart snygga ryggsäcken! GLAD TJEJ.

Meh , riktigt avis är jah !

vart kan man hitta väskan någon stans?

Vart har du köpt den väskan? Den var läcker :)

Inte för att jag brukar gilla ryggsäckar, men fyfan vad snygg!

Jag hittade adressen nu eller en kompis till mig gjorde det. Men när du skulle välja land för att få hem paketet, vilket valde du då? För vad jag ser så finns inte Sverige med, så hur ska man göra då när Sverige inte finns med. Jag tänkte att du kanske visste :)

Hehe hittade en svensk sida nu, så min förra kommentar kan du strunta i. Men i vörigt har du en bra blogg :)

faaaan vad snygg :( vill också ha en! brukar faktiskt inte finnas många ryggsäckar som jag fastnar för :p hade 1 en gång i tiden men den var tydligen sönder när man skulle använda den haha ^_^

hej, jag pröva din gratis design som du laddat upp. Verkligen super fin! men det går inte ändra inläggstexten. jag har försökt ändra den där man ändrar texten, men det fungerar helt enkelt inte. Jag har sett på andra som har laddat ner den att de har en liten text, men min är ganska stor? Hur ska jag göra?

VECKANS BLOGG TÄVLING E UTE, ANMÄL DIG:) KRAMIZZ

Vart beställer man den ? as grym blogg tjejen :)

hej!var hitta du den finna väskan!

hej!var hitta du den finna väskan!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR