JAAAADÅ (BRIST PÅ RUBRIK?!) ÅTERIGEN JADÅ


Fan vad söt jag är! :')
Måste tyvärr berätta för er att på tisdagar blir det nog inte så mycket uppdatering från min del, det är ont om tid till det. Kommer hem halv tre och sen sticker jag igen vid kvart i fem/kvart över fem, för då ska jag på träning. Och kommer inte hem fråns halv nio. Efter det vill jag nog bara dö. Så jag får uppdatera extra mycket dom andra dagarna!
Mia

Joanna du är så jävla vacker!! :) Ditt hår är sjukt fint med!



Hur fixar du ditt hår? alltså vad använder du för värmeskydd innan du plattar det?

Ha en bra dag!

vad tränar du?

va tränar du?

fy tusan vilken läcker brud!

Hej! du har så sjukt fin blogg, skulle varit kul om du kunde fixat min...såg att du hade fixat nathalie kindhults blogg va?, me iaf. hör gärna av dig, finns det nån mail man kan skicka till dig? ifall man skulle typ skicka bilder och sånt om du had lust att fixa min blogg!



kolla gärna in den;

ronjaerichsen.bloggplatsen.se , fast har den för tillfället, har egentligen , ronjakungerichsen.blogg.se, tänkte om de va den du kunde fixa :P

kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR