#955: monday morning, jumped out of bed

Hej på er! Så här har jag sett ut idag (försök bortse från min stenhårda min), plus ett par halvbaggy medelslitna jeans. Försöker gå i jeans så länge som möjligt eftersom jag inte riktigt trivs i shorts men börjar nu inse att det har blivit lite i varmaste laget för jeans. Idag hade jag mitt sista nationella för denna gång och om allting går vägen behöver jag inte aldrig mer läsa varken matte eller spanska. HUR SKÖNT?? Men det ena utesluter inte det andra, jag har fortfarande mer plugg att hanskas med så hej så länge!

Riktigt snygg!

hoppas inte att du inte bär shorts pga något komplex, för du är himla fin!

Svar: Men åh, tack snäckan!! <3
Joanna D. Hansson

men lägg av vad snygg!!

Snyggt!:)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR