#891: full rulle

Åh vilken upptagen helg jag har haft. Det har varit full rulle hela helgen. I lördags hade vi gäster och idag har vi firat morfar som fyllde år för några dagar sedan. Pappa släppte mig i hamnen påväg hem så jag kunde städa där (ni kommer väl ihåg mitt jobb i hamnen?) så nu har jag precis kommit hem. Om någon timme slutar Jessica jobba och då ska hela familjen åka till Serresjöskolan och rösta. Första gången för både mig och Jessica. Sen har jag svenskprov imorgon så det är bara att sätta igång att plugga! 

Åh vad fin du är!

Så bra att ni röstar! Lycka till med provet imorgon ;) kram!

Svar: Tack snygging!
Joanna D. Hansson

Åh älskar dina fräknar, så fina c:

Svar: Åh tack snälla! :D
Joanna D. Hansson

Fin! Låter som en mysig helg ^^

Men gah så vacker!! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR