#988: 280-dagars

 
Var på min första nedräkningsfest för bara några dagar sedan! 280-dagars med rocktema, det var såå kul!! Man var ju kanske inte i sitt snyggaste esse men what the heck, det var ju rocktema! Nu är det inte långt kvar till studenten! Ska bli obeskriviligt skönt att sluta gymnasiet höhö.
 
Sitter just nu hemma och ugglar på Jonatans rum medan han är och tränar. Streamade Dexter via hans Netflix men helt plötligt blev han utloggad så nu kan jag inte kolla mer :( sad. Har min tidigaste skoldag imorgon, börjar redan klockan åtta.. Men som tur är har jag en pojkvän som bor närmre skolan än vad jag själv gör så jag tjänar ihop lite tid när jag sover här hehe. 
 
Håller förresten på att klippa och klista ihop en ny design och möjligtvis en ny blogg?! Känns som jag behöver starta om och framför allt skaffa ett nytt namn haha?? Har ni några kreativa förslag?

Lovely pics! ;)

Sv: men gud tack så hemskt mycket :)

Älskar din design på bloggen! jättefin stilren och fin :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR