#929: proteingröt

God morgon! Vaknade upp till en gata täckt av med snö. Det blir så ljust och fint när snön blir liggandes. Idag står ännu en dag som sängliggandes på schemat. Trots min något dåliga aptit fick jag gå upp och koka lite gröt. Denna gång blev det med en skopa av Fitnessgurus proteinpulver strawberry white chocolate, mmh så gott. Till det blev det lite varma hallon blåbär. 

måste bara säga att du och den här tjejen är sjukt jävla lika, är ni släkt på något sätt?
http://andreah.forme.se/2014/januari/well-all-be-okay.html#comments

Svar: Haha oj tycker du? Nej det är vi inte :D
Joanna D. Hansson

Gröt är ju ett såå bra mellanmål och framförallt frukost. Ååh, jag önskar att jag tyckte om det, men klarar verkligen inte av konsistensen! Tror det är för att vi fick gröt varje morgon på dagis, så jag blev liksom... HAHA typ motsatsen till immun? Klarar itne av det alls :( Men jag önskar att jag gjorde det!

Nä, spelar tyvärr ingen roll vad som är på, jag gillar inte konsistensen och bara tanken på att äta någon varmt med den texturen får mig att vilja kräkas, haha ;P Är väldigt kinkig med konsistenser, men har inget problem med smaker. Just gröt tycker jag dock inte smakar gott... Men funderar på att försöka tvinga i mig havregrynsgröt eller något sådant, risgryn och mannagryn skulle aldrig gå (får kväljningar av tex risifrutti)

Vad kul att du köpte det :) Jag är supernöjd med jordnötssmöret och allt protein jag provade :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR