#927:proteindrink

 
Hej alla glada, nu är det äntligen fredag igen! Veckorna bara rusar förbi, snart är det ju sportlov! Bara 21 dagar kvar. Idag hade jag endast en lektion och när den var avslutad hoppade jag, Maja, Rebecca och Kimerly på bussen mot Emporia där vi fikade samt gick i lite butiker. Ikväll gör jag absolut ingenting. Ska se till att jag verkligen lägger mig i tid eftersom jag ska upp och träna imorgon bitti. Ska dessutom på släktkalas för Jonatans lilla syster så det blir första gången jag träffar deras släkt. Pirrigt hehe. Tänkte även tipsa er om en jättegod och enkel proteindrink som består av; en skopa valfitt protein, tre dl mjölk och sedan en banan - mixa! Om man vill kan man även slänga i lite havregryn. Ni får ha en bra kväll, puss!

Gud så gott och enkelt! :D Måste provas genast :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR