#925: need ur help

Jag vet att jag har ställt denna fråga innan men jag vill verkligen höra era svar. Vad vill ni se mer av i bloggen? Kom med tips!! Jag har slut på fantasi och det hade varit jättebra om ni kunde komma med förslag. Vill ni se recept, träning, bloggtips eller vad vill ni se? Kommentera!

outfits ibland länkar eller så till vart du köpt kläderna, skönhets tips om du har
recept typ nyttiga mättande mål och träning :)

Hmm.. svårt att säga gillar din blog som den är. ^^ Men vad som helst typ. :D

lite blandat med typ träning, recept, mode, bilder på de du gör osv.. :)

tips på bra nyttig mat, du har alltid så fina matbilder! och träning är aldrig fel att se mer av :D

Typ lite kluringar, du vet sånna man fick i matten på fredagar när man gick i femman... Men börja med plus och minus bara, har så svårt får multiplikasion och divitsion liksom ;P

Vill se mer av ALLT! :-)

Lite allt möjligt, typ mer om träning och recept men också mer outfit bilder :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR