#918: home sweet home

Hej, hej, hej! Jag är vid liv! Har jag några läsare kvar? Nu har det snart gått tre veckor sedan jag åkte. Kom hem i fredags och är sjuukt jetlagged. Har aldrig sovit sämre än vad jag gör nu. Jag håller på att redigera bilder från semestern och sedan ska ni få se och höra hur det har varit! Har rätt många bilder att visa er så vad tycker ni, ska jag samla det i ett eller två inlägg? Förväntar mig ingen direkt respons men man vet ju aldig haha. Så fort jag har tid ska jag svara på era kommentarer och mail (Kenza is talknig) om bla bloggdesign, där jag förövrigt inte vet varför sidan inte fungerar?? 

Hej Joanna!
Jag har laddat ner en av dina gratisdesigner men jag förstår inte hur man kan byta header eller "profilbild" och skulle vara otroligt tacksam för lite hjälp!

Det brukar vara enklast med att dela upp det i två inlägg och det blir lite roligare att dela upp det :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR