#936: tuesday night

Hej på er! Jag hade faktiskt tänkt göra ett litet snabbt inlägg igårkväll men jag fick ett migränanfall så mobil, tv och dator fick bojkottas under kvällen. Men nu är det bättre! Igår körde jag ett IW-pass på 45 min innan träningen och hmm... hur ska jag säga detta.. jag var döende efter sju minuter. SJU. Jag ville bara där ifrån men kunde inte lämna salen efter sju ynka minuter för det hade varit pinsamt haha. Kondition är något jag måste lägga mer vikt på när det gäller träning. Jag klarade två timmar på crosstrainern på julafton men igår gick knappt sju minuter. Men jag fortsatte kämpa och idag vågade jag mig dit igen. Idag gick det mycket bättre haha, nu var jag inte döende efter sju minuter. Måste varit någon fel på maskinen igår... Nu ligger jag i sängen och kollar på Vänner. Är sååå trött. Hoppas allting är bra med er!

Så himla frustrerande när man känner sig helt färdig efter bara en liten stund!

Fin blogg! Kolla gärna in min betyder guld <3

Hej! Älskar verkligen din blogg. Hur fixade du kalendern i siomenyn? den är hur snygg som helst och skulle så vilja ha en likadan.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR