#935: red roses

Hello sunshines! Vaknade på bästa möjliga sätt, av solens strålar. Jag läste någonstans att vi endast hade åtta timmar sol i januari, åtta?! Det är helt sjukt. Inte konstigt man blir så ledsen på vintern.. Jag hade en underbar alla hjärtans dag i fredags, fick dessutom 20 röda rosor och en ask choklad av min älskade. Hoppas ni också hade en bra alla hjärtans dag även om den spenderades ensam eller med vänner. Snart börjar lovet på riktigt och det står träning och plugg på schemat. När man blir klar med ett arbete kommer ett annat, typiskt. Självklart ska jag inte bara plugga, jag ska njuta och träffa vänner också! Vad ska ni hitta på?

åhh vad fina!!!


Är man intresserad av smaskiga tips av mig som frisör & Fransextesionist samt matgalning får man gärna kika in på:
www.msjoywagner.blogg.se
Skriver om allt från min vardag till min svaghet för plastikoperationer.

Puss & Kram Take Care

dom bästa vinterdagarna är verkligen då solen lyser länge, så himla fint!
jättefin bild förövrigt

Gud va fina rosor !!

Åhh vilken snygg vas till rosorna !!

Fina :)

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna Uniq One Hair Treatment.
Mer info om tävlingen och produkten finns på bloggen!
Välkommen!

Fint!! :)

Fin bild :)

Vad fint det var att ha blommorna i en sådan burk!

Sött att bli så ompysslad. :)
Kram

Åh så vackert!

Nu blir jag lite avis, saknar att ha lov ^^ Men inte pluggandet så mycket ;)

Heelt sjukt fina :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR