#948: flower power with adidas

Hej på er! Jag inledde mitt lov med en liten shoppingrundarunda i Malmö igår. Jonatan köpte jeans och jag skulle vara smakråd... MEN så hittade jag detta linnet. Åh så fint. Har börjat tycka mönstrade kläder är såå snyggt och jag har alltid älskat Adidas och så hittar jag detta. BAM lyckoträff! 
 
Idag hade jag klockan på ringning redan vid åtta-tiden. Jag och Jessica drog till gymmet och körde lite ben och rumpa. Har kommit av mig lite när det gäller träning nu. Har haft, och har fortfarande, jättemycket att göra i skolan. Men håll ut, om någon månad är det sommarlov!! Nu ska jag snart sticka till gymmet igen för en omgång mage. Ha det bra!!

Supersnyggt!

Sv; Yes, broccolisoppan har jag gjort själv :)

Snygg!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR