#890: gratisdesign no.4 - purple flower

ÄNTLIGEN har jag tagit mig tid till att göra en fjärde design som ni kan ta del av gratis. Ni kan ladda ner den HÄR, skulle det inte fungera att ladda ner den där kan ni maila mig ([email protected]) och säga att ni vill ha den. 
 
Bilderna i inläggen kan vara högst 800px bred och din profilbild ska vara 250px bred. Hoppas ni gillar den, kommentera gärna om ni tar den! Och glöm inte, det är förbjudet att ta bort länkningen till min blogg!
 
Är ni nyfikna på hur mina andra designer ser ut kan ni kika in dem HÄR.

Helt super snygg! :)

Den var jätte fin och kände att jag måste pröva den!

Undrar bara vars man ändrar profilbild och information? :)

Precis min smak, orkade inte göra en själv och du fick till det precis som man vill ha det, gjorde några små ändringar men länken finns kvar! :)

så jäkla snygg! kan du mejla designkoderna till mig? :-) sidan du länkade funkade inte.

Svar: Vad kul att du tyckte om den :D Det verkar som att sidan fungerar igen så klicka dig in där!
Joanna D. Hansson

Tänkte lägga in den på min blogg nu, den är väldigt fin och stilren, precis som jag vill ha! Tack så mycket! :)

är det okej om man gör en ny header? :)

Svar: Absolut! Det är det som är tanken! :D
Joanna D. Hansson

Läste lite noggrannare och såg vad du skrivit på bloggdesign.nu!

Ida

super fin!

jag har skickat iväg ett mail ang om du skulle kunna skicka designkoderna till mig :)

Sjukt snygg design men dock funkade inte länken?, kan det vara för jag har mac?. Vill väldigt gärna ha designen så om du har tid, kan du skicka koderna till mig på [email protected] ?, skulle vara super snällt




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR